Recent content by kami_sama

  1. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    I only have one thumbscrew installed, and it's on the last hole. Technically it shouldn't work, but the gpu is a bit wide so it ends up being ok. But it's going to be difficult to do the same with the two inside one.
  2. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    You could probably build yourself a cable, seems a jst connector at one and and the usual female header of the other, the only issue is knowing which is which. But yeah, they should just let you buy them.
  3. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Just build mine! BTW, the b560-i from Asus has compatibility issues with the ek pumpblock. You can't put the tube towards the back, and that meant I had to put them in the bottom with the extra tube laying around.
  4. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Received mine this morning. Has anyone done any testing of mesh vs tp and 3-slot vs 4-slot? I will build mine tomorrow and want to know before I commit.
  5. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Looking at the aio installation, is there any issue if I put the tubes on the top? it should behave fine, as the pump is below the top-most part of the rad, and the tubes can be routed more efficiently.
  6. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    No, there are three versions, base with one mesh and one tg, full mesh, and pcie4 with full mesh. The two first one are in Black and white, and the pcie4 is only in black.
  7. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Shit, still no answer from ssupd, and now preorders are open at caseking. @Wahaha360 can you tell them to check reddit dms?
  8. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Whelp, I ended up being the replacement for one of the winners of reddit's contest. It seems I won't need to check caseking all days after all.
  9. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    That's disappointing. You had the fans on the outside then? I plan on putting them inside (better tube and cable routing) so I hope I don't have issues with them. Also, would love vrm and ssd temps comparison with the extra fans.
  10. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    I was a bit worried about the space between the tuf and the fans, but then I remembered Arctic's rad is massive. 38mm vs 27mm for the ek one.
  11. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Ain't it the truth? lol I don't care too much about the cables, case is going on the left side, so gpu is going to be the only side I will be seeing.
  12. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    No idea tbh, but I just measured it using fusion 360 and the hole is 4mm wide. Is there any M4 screw in the kit?
  13. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    Sadly it only makes sense with the mesh panel, and I wanna use that for the GPU.
  14. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    I think they are these? https://ssupd.com/pages/download
  15. K

    Production Meshlicious - 14.5L Vertical, 280AIO mainstream case

    If anyone else has a tuf, I wanna know how well it fits with the top position of the case. And how display connectors fit.